Stuudio dotE Tantsukool | Pärnu mnt 10, Tallinn 10148 | E-post: dote@dote.ee

Stuudio dotE Tantsukooli koolitusprogramm noortele tantsijatele alustab

Meil on hea meel jagada Teiega dotE esimest uut ja huvitavat tantsijatele suunatud koolitus-projekti, mis on valminud koostöös meie dotE Noorte Aktiivgrupiga (DNA)!

Stuudio dotE Tantsukooli tantsijate esindaja ja häälekandja DNA avaldas soovi, et dotE korraldaks oma tantsijatele rohkem koolitusi, mis annaks neile juurde lisamotivatsiooni ja teadmisi, kuidas paremini hakkama saada, oma mõtteid juhtida ja endale mitte liiga teha. Tegime noortega põhjaliku ajurünnaku ja kirjutasime valmis projekti Noorte Heaks projektikonkursile.
Projekt kiideti heaks ning selle aasta jaanuaris ja veebruaris saame pakkuda oma tantsukooli noortele lisaks tunniplaanis olevatele tantsutundidele ka osalemist huvitavatel loengutel, töötubades ja seminaridel.

*Kuna kohtade arv koolitustele on piiratud, siis esmalt pakume võimalust koolitusel osaleda võistlusgrupi tantsijatel.

KOOLITUSTE KIRJELDUSED

Peaasi koolitus “Stress ja läbipõlemise ennetamine” (1,5h)
Igapäevaselt on meil mitmeid kohustusi ning tegevusi. Mõnikord kipub see aga muutma elutempo päris kiireks ning tekitada stressi. Mis on stress ja miks ta tekib?
Koolitusel kaardistame stressi faktoreid ning arutleme erinevate viiside üle, kuidas nendega toime tulla. Teeme plaani stressi edukaks juhtimiseks ning läbipõlemise ennetamiseks.

Peaasi koolitus “Tagasiside saamine ning motivatsiooni hoidmine” (1,5h)
Mitmete meie tegevuste puhul saame erinevat tagasisidet, mõnikord toob tagasiside välja meie tugevused, mõnikord meie puudused. Kuidas nii positiivset kui negatiivset tagasisidet vastu võtta? Meile antav tagasiside võib mõjutada ka meie motivatsiooni. Millest motivatsioon koosneb ning kuidas seda hoida?

Reakt Füsioteraapia kliiniku füsioterapeudi loeng+praktika
*Tantsijate enim levinud vigastused, nende ennetamine ja ravi.
*Millal tuleks pöörduda füsioterapeudi poole?
*Miks lihased peale treeningut valutama jäävad?
*Kuidas taastuda peale rasket treeningut?
*Kuidas lõdvestada lihaseid?

2022-01-08T13:47:01+00:00